Головна

Інформація

Про нас

ЗНО

ДПА

Життя гімназії

Новини

Контакти

Для розкриття пунктів меню натисніть на галочку > справа

Інформація
  • Зареєструватися

Пропонуємо до вашої уваги кілька проектів, які покликані зробити професію вчителя більш захопливою і водночас вирішують конкретні проблеми, з якими освітяни зіштовхуються повсякдень. Вони пропонують не лише альтернативні рішення, приклади й корисні матеріали, а й будують спільноту для обміну досвідом між проактивними вчителями та громадськими активістів зі всього світу. Дуже часто ініціаторами таких водначас простих і ефективних ідей стають саме вчителі. Ми сподіваємось, що серед наших читачів будуть чи, можливо, вже є засновники не менш цікавих проектів.

Khan Academy – освітня організація, яку в 2006 році створив випускник МІТ і Гарварду Салман Хан. Все почалося з того, що працюючи фінансовим аналітиком, він дистанційно ще й викладав своїй кузині математику. Коли знайомі почули про це, то теж захотіли долучитись до таких безкоштовних курсів Салмана. Коли запитів стало забагато, Салман Хан вирішив відзняти урок на камеру і викласти в  Youtube. Завдяки своїй доступності і простоті відео стали дуже популярними. Так і виникла ідея створити Академію.

На сайті Khan Academy ви можете знайти тисячі безкоштовних мікролекцій з математики, хімії, історії, фізики, мистецтва, тощо. Ці відео-лекції зараз перекладають і на українську мову, тому деякі з них вже можна знайти за посиланням https://uk.khanacademy.org/.

Donorschoose.org – краудфандингова платформа для шкільних проектів, ініційованих вчителями у CША. Засновником проекту є вчитель історії Шарль Бест, який постійно мусив витрачати власні кошти на обладнання у своїй школі в Бронксі. Тому в нього з’явилась ідея сайту під фінансування шкільних проектів у 2000 році. Спершу там зареєструвалось 10 його колег зі своїми проектами. Бест таємно пересилав гроші на на рахунки проектів на сайті і його друзі почали говорити, що це працює, і ініціатива дійсно запрацювала!

67 % американських шкіл мають хоча б одного вчителя, який знайшов фінансування для свого проекту на платформі.

У 2015 році шкільні проекти на сайті зібрали 59,8 мільйонів доларів! Ця сума надзвичайно велика. І беручи до уваги той файкт, що 82% проектів на платформі саме для шкіл з низьким рівнем фінансування чи з неблагополучних районів, можна тільки уявити, який вплив має ця, на перший погляд, дуже проста ідея!


Teach for America – ще один приклад, який показує силу єднання небайдужих людей задля блага своєї країни. Проект виник у 1989 році. Засновниця Teach for America мала на меті об’єднати найкращих випускників американських університетів, аби ті викладали і змінювали освітнє середовище в школах у неблагополучних і бідних районах країни. У грудні того ж року Венді вдалося зібрати 100 студентів, які стали першими агентами змін і заклали фундамент для успішного старту проекту. Цифри і вплив проекту просто вражають: охоплено 52 регіони країни, понад 520 000 студентів стали учасниками програм і вже є більше 42 000 випускників по всій Америці.

RoboBraille – Robobraille конвертує текстові файли на такі формати, як текст шрифтом Брайля, mp3, аудіо-книги і електронні книги, щоб люди з різними вадами зору мали доступ до навчальних матеріалів. Проект виник у 2004 році в Данії і щоденно обслуговує 1-2 тисячі користувачів. Конвертер доступний кількома європейськими мовами і арабською.

Teachers pay Teachers – проект, який започаткував вчитель із Нью Йорка Пол Едельман.  Він побачив, скільки зусиль, часу та ресурсів вчителі витрачають на створення уроків і матеріалів щодня, тому він вирішив скерувати цей потенціал у правильне русло. Так виникла ідея вебсайту “Вчителі платять вчителям», де освітяни зі всіх куточків світу розміщують свої матеріали, спілкуються, шукають натхнення, ще й мають додатковий заробіток за свою плідну працю і креативність.

На сайті зареєстровано 3,5 мільйони активних користувачів і вчителі-автори унікальних матеріалів від початку заснування ресурсу вже заробили 175 млн. доларів.

 

 

 

План підготовки

до засідання педагогічної ради

«Психолого-педагогічне забезпечення процесу адаптації

Учнів І курсу до навчання у школі ІІ ступеня»

Зміст заходу

Відповідальний

Термін виконання

1.

Опрацювання літератури та Інтернет-ресурсів з питань адаптації

Педколектив

Вересень

2.

Створення робочої групи по підготовці порядку денного та проекту рішення педагогічної ради

Заступник директора з НВР

До 01.10.

3.

Проведення психологічних спостережень, анкетувань, досліджень

Практичний психолог

Вересень, жовтень

4.

Відвідування уроків

Адміністрація

Вересень, жовтень

5.

Проведення класних батьківських зборів з питань адаптації

Куратори І курсу

Вересень

6.

Формування порядку денного засідання педагогічної ради

Робоча група

До 01.11.

7.

Вироблення проекту рішення

Робоча група

До 20.11.

8.

Консультації з питань підготовки та презентації виступів

Заступник директора з НВР

Жовтень

9.

Підготовка виступів

Робоча група

До 24.11.

1. На конкурс подаються роботи проблемного (пошукового) характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учнів, свідчать про обізнаність учасника конкурсу щодо сучасного стану галузі дослідження, опанування ним методики експерименту.

Кожна робота повинна ґрунтуватись на певній науковій та експериментальній базі, містити власні дані дослідів, спостережень, пошукової роботи; їх обробки, аналізу та узагальнення; посилання на відповідні наукові джерела та відображати власну позицію дослідника.

У роботі мають бути чітко відображені наступні аспекти: визначення мети, об’єкту та предмету дослідження, постановка завдань, методика дослідження, відмінність та перевага запропонованих розв’язків, положень у порівнянні з відомими підходами. Зміст та результати досліджень викладаються стисло, логічно, аргументовано без загальних слів, міркувань, бездоказових тверджень, тавтології.

Тематика науково-дослідницьких робіт не обмежується.

     2. Робота має бути побудована за певною структурою. Основними її елементами в порядку розташування є: титульний аркуш, тези, зміст, перелік умовних позначень (за необхідністю), вступ, основна частина, висновки, список використаних джерел, додатки.

       2.1. Титульний аркуш.

       Титульний аркуш є першою сторінкою роботи.

       2.2. Тези.

       У тезах (текст обсягом 1 сторінка) дається стисла характеристика змісту науково-дослідницької роботи з визначенням основної мети, актуальності та завдань наукового дослідження. Також у них зазначаються висновки та отримані результати проведеної роботи.

       У заголовку тез наводяться такі дані: назва роботи; прізвище, ім’я, по батькові автора; назва територіального відділення МАН; назва базового позашкільного навчального закладу; навчальний заклад; клас; населений пункт; прізвище, ім’я, по батькові та посада наукового керівника.

       2.3. Зміст.

       Зміст подається на початку роботи. Він містить найменування та номери початкових сторінок усіх розділів, підрозділів та пунктів (якщо вони мають заголовок), зокрема вступу, висновків до розділів, загальних висновків, додатків, списку використаних джерел тощо. Зміст фактично має бути планом науково-дослідницької роботи і відображати суть поставленої проблеми, структуру та логіку дослідження.

         2.4. Перелік умовних позначень, символів, скорочень і термінів (за необхідністю).

         Якщо в роботі вжито специфічну термінологію, а також використано маловідомі скорочення, нові символи, позначення тощо, то їх перелік може бути поданий у вигляді окремого списку, який розміщують перед вступом.

         2.5. Вступ.

         У вступі коротко обґрунтовується актуальність та доцільність обраної теми, підкреслюється сутність проблеми; формулюється мета роботи і зміст поставлених завдань, об’єкт і предмет дослідження, подається перелік використаних методів дослідження; дається характеристика роботи (теоретична, прикладна); вказуються нові наукові положення, запропоновані учасником конкурсу особисто, ступінь новизни (вперше одержано, удосконалено, набуло подальшого розвитку); повідомляється про наукове використання результатів досліджень або рекомендації щодо їх використання, для прикладних робіт – прикладну цінність отриманих результатів.

         У випадку використання у роботі ідей або розробок, що належать співавторам, слід відмітити цей факт і зазначити конкретний особистий внесок учасника. За наявність також вказують відомості про публікацію роботи та апробацію її результатів.

         2.6. Основна частина.

         В основній частині роботи наводиться характеристика джерел для написання роботи та короткий огляд літератури з даної тематики, окреслюються основні етапи наукової думки за визначеною проблемою, вказуються питання, які залишилися невирішеними; обґрунтовується вибір напряму досліджень, наводиться методика і техніка дослідження; подаються відомості про обсяг дослідження; викладаються, аналізуються та узагальнюються отримані результати, дається їх оцінка. Зміст основної частини має точно відповідати темі роботи та повністю її розкривати.

         2.7. Висновки.

         Висновки містять стислий виклад результатів розв’язку проблеми та поставлених завдань, зроблених у процесі аналізу обраного матеріалу оцінок та узагальнень. Має бути підкреслено їх самостійність, новизна, теоретичне і (або) прикладне значення, наголошено на кількісних та якісних показниках здобутих результатів та наведено рекомендації щодо їх використання.

         2.8. Список використаних джерел.

         У тексті роботи повинні бути посилання на наукові джерела (номер посилання відповідає порядковому номеру джерела у списку).

         Список використаних джерел слід розміщувати одним із таких способів: у порядку появи посилань у тексті (найбільш зручний у користуванні та рекомендований при написанні роботи), в алфавітному порядку прізвищ перших авторів або заголовків, у хронологічному порядку. Список використаних джерел складається відповідно до чинних стандартів з бібліотечної та видавничої справи (ДСТУ ГОСТ 7.1:2006).

           2.9. Додатки.

           У додатках містяться допоміжні або додаткові матеріали, необхідні для повноти сприйняття роботи, кращого розуміння отриманих результатів: проміжні математичні доведення, формули і розрахунки, додаткові таблиці, графіки, малюнки, ілюстрації та ін..

           3. Робота повинна відповідати правилам оформлення дисертаційного дослідження – Державний стандарт України. ДСТУ 3008-95 («Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення», бюлетень ВАК України, Спецвипуск,2000).

         Обсяг науково - дослідницької роботи складає 20 (для гуманітарних напрямів 25) друкованих сторінок.

         Текст роботи повинен бути написаний грамотно, без орфографічних, пунктуальних та стилістичних помилок з дотриманням Закону України «Про мови в Українській РСР».

         Роботи з іноземної мови виконуються державною мовою; до роботи додаються тези доповіді іноземною мовою.

         На наукову роботу обов’язково мають бути представлені відгуки, рецензії відповідних фахівців (досвідчених педагогів, науковців, спеціалістів із певної галузі).

         Достовірність наведених у роботі результатів звіряється науковими керівниками.

         Науково – дослідницька робота оформляється у двох примірниках: один використовується журі під час оцінки роботи, на основі другого примірника учасник здійснює її захист.

         4. До розгляду не приймаються роботи, тема і зміст яких не відповідають профілю секції; роботи, що були представлені у попередні роки і не мають суттєвого доопрацювання; роботи, які є плагіатом; компілятивні роботи без самостійного дослідження, опрацювання джерел та власних висновків з обраної тематики.

         Автори зазначених робіт після етапу заочного оцінювання науково – дослідницьких робіт отримують відповідну рецензію і до участі в наступних етапах конкурсу не допускаються.

         Також до розгляду не приймаються роботи без належним чином оформлених та відредагованих тез.

         5. Технічне оформлення матеріалів, які подаються на конкурс.

         Комп’ютерний набір: текстовий редактор Word, шрифт 14, TimesNewRoman, через 1.5 інтервали, з одного боку білого паперу формату А-4 .

         Поля: ліве, верхнє та нижнє – не менше 20 мм; праве – не менше 10 мм.

        Всі сторінки, враховуючи тези та додатки, нумеруються. Першою сторінкою вважається титульна, на якій цифра 1 не ставиться.

   Видання містить чинні нормативно-правові акти вищих органів влади України,Міністерства освіти і науки України у сфері загальної середньої освіти, що регулюють впровадження державних стандартів освіти з питань організації виховного процесу в загальноосвітніх школах , гімназіях; практичні поради класним керівникам, кураторам .

   Для класних керівників, кураторів гімназійних груп, які цікавляться питаннями нормативно-правового регулювання повної середньої освіти в Україні, організації виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, гімназіях.

 На допомогу куратору гімназії. doc

 

    

Категорії сайту

Головна

Інформація

Про нас

ЗНО

ДПА

Життя гімназії

Новини

Контакти

  • fr-FR
  • English (UK)

Контакти

  • вул. Ессенська, 4,
    м. Старокостянтинів,
    Хмельницька область, 31100
  • (03854) 4-57-96
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.