Методична рада Старокостянтинівського НВК:

 

Основні  завдання  методичної  ради НВК:

  • реалізує задачі методичної роботи;
  • направляє та контролює роботу методичних об’єднань, творчої групи (лабораторії), груп педагогів (методичних студій), школи

     молодого вчителя;

  • коригує роботу щодо підвищення професійної майстерності педагогів школи;
  • визначає проблематику та розроблює програму науково – теоретичних та методичних заходів, семінарів;
  • займається розробкою основної методичної проблеми.

 

У 2021/2022 навчальному році роботу методичної ради школи спрямувати на реалізацію  наступних завдань:

  • безперервність освіти педагогічних працівників;
  • постійний пошук передового педагогічного досвіду та його впровадження;
  • сформованість установки вчителів на реалізацію провідного дидактичного принципу – доступності навчального матеріалу;
  • осмислення, аналіз і перебудова власного досвіду, порівняння своєї діяльності з досвідом інших учителів і досягнень педагогічної науки;
  • обґрунтування вибору навчального матеріалу та методичних форм і прийомів;
  • ступінь засвоєння вчителями значущості проблеми, над якою працює він особисто, методичне об’єднання, творча група, свого місця в її вирішенні;
  • координація діяльності методичних об’єднань та інших структурних підрозділів;
  • розробка основних напрямків методичної роботи;
  • формування цілей та завдань методичної служби;
  • забезпечення методичного супроводження навчальних програм, розробка авторських програм та дидактичного матеріалу;
  • організація інноваційної діяльності, яка направлена на опанування новітніх педагогічних технологій, розробки авторських програм;
  • організація консультування педагогічних працівників з питань удосконалення педагогічної майстерності, методики проведення різних видів занять;
  • організація роботи щодо вивчення та узагальнення педагогічного досвіду;
  • пожвавлення науково-дослідницької роботи педагогічних працівників;
  • участь в атестації педагогічних працівників;
  • професійне становлення молодих вчителів;
  • співробітництво з іншими навчально-виховними закладами, науковцями міста та області;
  • впровадження комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес.

Основні  напрямки  діяльності  методичної  ради:

  • аналіз рівня навчальних досягнень учнів з базових дисциплін;
  • експертиза навчально-методичних посібників та дидактичних матеріалів з навчальних дисциплін;
  • організація роботи з опанування освітніми технологіями;
  • обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять та зміст дидактичних матеріалів до них;
  • організація науково-дослідницької роботи учнів;
  • використання інформаційних технологій;
  • удосконалення навчально-матеріальної бази школи;
  • вивчення досвіду роботи методичних об’єднань

 

Орг.форми метод.роботи1

модель метод роботи1

             Популяризація активних форм методичної роботи

           Для узагальнення

             Для розповсюдження

- творчий захист;

- методичний фестиваль;

- методична сесія;

- методичний ринг;

- педагогічний консиліум;

- методичний міст;

- педагогічний ескіз;

- методичний аукціон;

- «круглий стіл»;

- методичний калейдоскоп;

- «проблемний стіл»;

- методичний вернісаж;

- педагогічний конкурс;

- методичний діалог;

- зустріч із колегами;

- методичний полілог;

- виставки й огляди;

- педагогічний турнір;

- конференції

- панорама ідей;

 

- педагогічний КВК;

 

- ярмарок педагогічної творчості

 Форми роботи метод ради1