Для переходу по меню потрібно лише натиснути на нього.
Для розкриття пунктів меню натисніть на галочку > справа
Література для підготовки до запитань з вікової психології за посиланням:
https://1drv.ms/u/s!AnuJ1wSak_80aokwZXFeIha5yc0?e=AD6jrP
1 блок
Питання-тести
а) діяльність людини;
б) душу людини;
в) поведінку людини
а) період немовляти;
б) дошкільний вік;
в) молодший шкільний вік;
г) підлітковий період.
а) дошкільний вік;
б) молодший шкільний вік;
в) підлітковий період;
г) рання юність.
а) дошкільний вік;
б) молодший шкільний вік;
в) підлітковий період;
г) рання юність.
а) дошкільний вік;
б) молодший шкільний вік;
в) підлітковий період;
г) рання юність.
6.Вкажіть віковий період, для якого характерним є початок утворення товариських і дружніх стосунків з ровесниками:
а) дошкільний вік;
б) молодший шкільний вік;
в) підлітковий період;
г) рання юність.
а) дошкільний вік;
б) молодший шкільний вік;
в) підлітковий період;
г) рання юність.
а) рання юність;
б) підлітковий період;
в) молодший шкільний вік;
г) дошкільний вік.
9.Відповідно до положень вітчизняної вікової та педагогічної психології:
а) навчання і розвиток уявляються як два незалежних один від одного процеси;
б) навчання розглядається як розвиток, тобто навчання і розвиток тотожні;
в) навчання і розвиток нетотожні, навчання, спираючись на досягнутий рівень розвитку, випереджає його;
г) розвиток протікає і як дозрівання, і як навчання.
а) інтелектом;
б) здібностями;
в) задатками;
г) научуваністю.
а) перцептивними;
б) організаторськими;
в) авторитарними;
г) комунікативними.
а) учням дозволяється робити все за власним бажанням;
б) вказівки та заборони подаються учням у формі пропозицій;
в) контроль справи здійснюється самоплинно, вказівки відсутні;
г) вказівки, інструкції виключають обговорення з учнями.
а) академічними;
б) дидактичними;
в) організаторськими;
г) комунікативними.
а) формальною;
б) первинною;
в) неформальною;
г) лабораторною.
а) дифузною;
б) неформальною;
в) референтною;
г) етнічною.
а) первинною;
б) референтною;
в) умовною;
г) формальною.
а) універсальний, ситуативний;
б) авторитарний, демократичний, ліберальний;
в) універсальний, демократичний, лідер - натхненник;
г) лідер – натхненник, лідер – виконавець, лідер виконавець і натхненник.
навчальної мети -...
а) мотив, інтерес, бажання, воля;
б) стимул, амбітність, борг;
в) інформація про необхідність знань;
г) усе вищеназване.
а) особливості зовнішності;
б) соціальна активність;
в) властивості темпераменту;
г) психічне та фізичне здоров’я;
а) комунікабельність, контактність, інфантильність, діалогічність;
б) комунікабельність, діалогічність, ініціативність, егоїзм;
в) комунікабельність, контактність, діалогічність, ініціативність.
а) хороший керівник, що сприяє розвитку ефективності спільної діяльності, гармонізує життя групи;
б) член колективу, якому всі решта надають право приймати відповідні рішення у значимих для нього ситуаціях;
в) член колективу, який колегіально приймає рішення та заохочує ініціативу мікро групи;
г) член колективу, якому надано право приймати рішення, що є відображенням їхніх інтересів та вибирати напрям і характер діяльності усього колективу.
а) гностичний;
б) емоційний;
в) поведінковий.
а) довільність психічних процесів;
б) самоконтроль як органічна властивість самосвідомості;
в) мимовільність психічних процесів;
г) внутрішній план дій.
а) найбільш чуттєвий період впливу;
б) пластичність;
в) змінність.
а) 1-й клас;
б) 1-2-і класи;
в) 3-4-і класи;
г) 4-й клас.
а) розвитку адекватності самооцінки;
б) розвитку завищеної самооцінки;
в) розвитку заниженої самооцінки;
г) не впливають на самооцінку.
а) 1-5 хвилина;
б) 15 хвилина;
в) 41 хвилина;
г) 29 хвилина.
а) підбору завдань на послідовність;
б) пошуках «зайвого» об’єкта;
в) можливості працювати у заданому темпі;
г) становлення узгодженості слів, предметів.
а) вміння узагальнювати;
б) легкість переходу від прямого до зворотного ходу думок;
в) гнучкість розумових процесів;
г) швидкість думки.
а) аналіз продуктів діяльності, бесіда, експеримент;
б) спостереження, бесіда, анкетування;
в) анкетування, аналіз продуктів діяльності, бесіда;
г) спостереження, аналіз продуктів діяльності, експеримент;
ґ) усі відповіді правильні;
д) усі відповіді неправильні.
2 блок
Дайте відповіді на запитання з вікової психології
3 блок
Педагогічні ситуації
Тані, новенькій, якій дев’ятикласники дали прізвисько «лялечка», екс-чемпіонці світу з гімнастики, не сподобалася класний керівник Олена Михайлівна з першого погляду. Невдовзі лялечка в класі стала лідером.
Одного разу Олена Михайлівна запросила всіх учнів додому на свій день народження, як це бувало щороку.
Як завжди, заходжу до класу, вітаюсь, запитую:
А, між іншим, і так бачу, що двох немає – найнедисциплінованіших. «Ну добре, хоч сьогодні відпочину», - подумала я.
Але тут двері розчинилися, і до класу увірвалися хлопчаки. В руках вони тримали троянди.
Але виявилось, що у фірми є ще один секрет. Троянди були якось дивно зламані.
4 блок
Психолого-педагогічні ситуації з варіантами відповідей
1.Учитель дає учневі завдання, а той не хоче його виконувати і при цьому заявляє: «Я не хочу це робити!» Якою повинна бути реакція вчителя?
2. Ви розпочали урок, усі учні заспокоїлися, настала тиша, і раптом у класі хтось голосно засміявся. Коли ви, не встигнувши нічого сказати, запитально і здивовано подивилися на учня, який засміявся, він, дивлячись вам просто в очі, заявив: «Мені завжди смішно дивитися на вас і хочеться сміятися, коли ви починаєте вести заняття». Як ви відреагуєте на це?
Виберіть необхідний варіант словесної реакції із запропонованих нижче.
3. Учень, побачивши вчителя, коли той увійшов до класу, каже йому: «Ви виглядаєте дуже втомленим». Як на це має реагувати вчитель?
5 блок
Психолого-педагогічні ситуації
Клас зареготав. Оксана заплакала і вибігла з класу.
Прокоментуйте поведінку героїв. Опишіть почуття школярів. Запропонуйте вихід із ситуації, що склалася. Ваші рекомендації «героям» щодо подолання конфліктної ситуації.
Рухлива, міміка обличчя жива, легко йде на контакт з подругами, іноді через жвавість свого характеру забуває про свої обіцянки та доручення. На запитання: «Як справи?» найчастіше відповідає з усмішкою – «Дуже добре», хоча справи у неї часто вже й не такі хороші (стала гірше навчатися). Про свої успіхи з радістю повідомляє своїм сусідам. Про погані оцінки говорить: «Це у мене так, випадково». Іноді засмучується, але не надовго. Настрій у неї переважно веселий і бадьорий. Легко захоплюється всім новим, але порівняно швидко втрачає до нього інтерес. Дівчина дуже говірка.
Я Класний керівник!
Класний керівник — дужеважлива постать у школі. Від нього певною мірою залежить бажання або не бажання дітей вчитися, їхні успіхи в навчанні, відносини з однокласниками, вчителями. Тому учням і батькам хочеться, щоб "класна" була "хороша".
Із перших років роботи класним керівником я намагалася зрозуміти, як адаптувати дитину до життя в суспільстві, щоб вона зрозуміла й осмислила своє життя, навчилася розв’язувати щоденні життєві завдання, як виховати компетентну особистість, яка володіє не лише знаннями, професіоналізмом, високим моральними якостями, але й уміє діяти адекватно у відповідальних ситуаціях, застосовувати знання і брати на себе відповідальність за таку діяльність.
Частина педагогів, особливо не замислюючись над суттю класного керівництва, займається імітацією діяльності: вони перевіряють щоденники, проводять батьківські збори, класні години — одним словом, роблять те, що є їхнім обов'язком. Інші хочуть, але не знають, що і як треба робити, щоб побудувати взаємодію з дітьми. Порадитися з самими дітьми їм просто не спадає на думку. Треті чудово виконують роль классного керівника, але діти живуть за законами і правилами педагога, не проявляючи своєї ініціативи.
Цікава література для вчителя за посиланням:
https://1drv.ms/u/s!AnuJ1wSak_80bt_Ijw3ytXLmnRs?e=HhtUfP