Методична рада Старокостянтинівського НВК:
Основні завдання методичної ради НВК:
- реалізує задачі методичної роботи;
- направляє та контролює роботу методичних об’єднань, творчої групи (лабораторії), груп педагогів (методичних студій), школи
молодого вчителя;
- коригує роботу щодо підвищення професійної майстерності педагогів школи;
- визначає проблематику та розроблює програму науково – теоретичних та методичних заходів, семінарів;
- займається розробкою основної методичної проблеми.
У 2021/2022 навчальному році роботу методичної ради школи спрямувати на реалізацію наступних завдань:
- безперервність освіти педагогічних працівників;
- постійний пошук передового педагогічного досвіду та його впровадження;
- сформованість установки вчителів на реалізацію провідного дидактичного принципу – доступності навчального матеріалу;
- осмислення, аналіз і перебудова власного досвіду, порівняння своєї діяльності з досвідом інших учителів і досягнень педагогічної науки;
- обґрунтування вибору навчального матеріалу та методичних форм і прийомів;
- ступінь засвоєння вчителями значущості проблеми, над якою працює він особисто, методичне об’єднання, творча група, свого місця в її вирішенні;
- координація діяльності методичних об’єднань та інших структурних підрозділів;
- розробка основних напрямків методичної роботи;
- формування цілей та завдань методичної служби;
- забезпечення методичного супроводження навчальних програм, розробка авторських програм та дидактичного матеріалу;
- організація інноваційної діяльності, яка направлена на опанування новітніх педагогічних технологій, розробки авторських програм;
- організація консультування педагогічних працівників з питань удосконалення педагогічної майстерності, методики проведення різних видів занять;
- організація роботи щодо вивчення та узагальнення педагогічного досвіду;
- пожвавлення науково-дослідницької роботи педагогічних працівників;
- участь в атестації педагогічних працівників;
- професійне становлення молодих вчителів;
- співробітництво з іншими навчально-виховними закладами, науковцями міста та області;
- впровадження комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес.
Основні напрямки діяльності методичної ради:
- аналіз рівня навчальних досягнень учнів з базових дисциплін;
- експертиза навчально-методичних посібників та дидактичних матеріалів з навчальних дисциплін;
- організація роботи з опанування освітніми технологіями;
- обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять та зміст дидактичних матеріалів до них;
- організація науково-дослідницької роботи учнів;
- використання інформаційних технологій;
- удосконалення навчально-матеріальної бази школи;
- вивчення досвіду роботи методичних об’єднань
Популяризація активних форм методичної роботи
Для узагальнення |
Для розповсюдження |
- творчий захист; |
- методичний фестиваль; |
- методична сесія; |
- методичний ринг; |
- педагогічний консиліум; |
- методичний міст; |
- педагогічний ескіз; |
- методичний аукціон; |
- «круглий стіл»; |
- методичний калейдоскоп; |
- «проблемний стіл»; |
- методичний вернісаж; |
- педагогічний конкурс; |
- методичний діалог; |
- зустріч із колегами; |
- методичний полілог; |
- виставки й огляди; |
- педагогічний турнір; |
- конференції |
- панорама ідей; |
- педагогічний КВК; |
|
- ярмарок педагогічної творчості |